Boris Jelic

[email protected]

Faab day

Publicerad 2014-02-08 01:32:37 i Mitt Liv,

Omg har typ världens bästa vänner. Fick jättefina presenter och jag kunde inte vara gladare!! Av Bella fick jag ett korshalsband, svart hårtfärg och hennes mamma gav mig ett par läderbyxor, öööööversnygga! Ska ha dem på måndag i skolan! Alex gav mig ett korslinne och en riktigt snygg T-shirt. Ska ha linnet på måndag med, kommer matcha helt bra :D! 

Vi hade det iaf väldigt trevligt, Bella färgade mitt hår och efter det satte vi på en massa musik och vi dansade och hade det roligt. Vi har typ låtar som vi alltid spelar när vi träffas, Work Bitch, Venus och nu den senaste är Legendary av nån okänd. Amina dedikera den till mig. Dennis och Hampus kom också så vi var mer än vad vi trodde vi skulle vara men det var överkul :D 

Efter det så stack jag och Alex in till gustav och träffade Amra där på mc. Vi åt lite och väntade på min buss som åkte 01.18. Nu är jag iaf påväg hem och är dödstrött. Kommer somna direkt när jag kommer hem hhahahaha!






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Boris Jelic

En 16 årig unisex kille som försöker förändra världen. [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela