Boris Jelic

[email protected]

Riktig fotografering på måndag

Publicerad 2014-02-13 18:03:05 i Mitt Liv,

På måndag så ska jag träffa en fotograf i lund där jag ska ha en fotografering i en riktig studio. Kommer även finnas en make up artist och jag kommer ha på mig en massa kläder som jag ska göra reklam för. Så jävla taggad, min första riktiga fotografering :D Vet dock inte när jag kommer få bilderna men förhoppningavis nån gång nästa vecka, tror fotografen vill redigera dem lite och så. 
En del av vad jag ska göra reklam för, allt är inte med på bilden men ni får se resten sen på bilderna :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Boris Jelic

En 16 årig unisex kille som försöker förändra världen. [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela